27 Ağustos 2015 Perşembe

KVBT 11. Tur 4. Gün | Hiç Hesapta Yokken - Sydney Landon / Yorum + Goodreads Yorumları


Suzy Denton, yaptığı işi seven, âşık olduğu adamla mükemmel bir ilişki yaşayan şanslı ve mutlu bir kadındır. Lise yıllarından beri birlikte olduğu erkek arkadaşına tüm kalbiyle güvenmektedir. Hayatındaki her şeyin yolunda olduğunu düşündüğü bir dönemde, sevgilisi tarafından aldatıldığını öğrenir.
Suzy'nin sarsılmaz sandığı dünyası, bir anda ayaklarının altından kaymıştır. Artık hiç kimseye güvenmeyecektir. Kendini işine veren Suzy, şirketin yeni ortağı Grayson Merimon'la çalışmaya başladıktan sonra işler değişir. Gray, Suzy'den fazlasıyla etkilenmiştir. Hiçbir erkeği hayatına sokmamak konusunda kararlı olan Suzy, Gray'i kendi yöntemleriyle uzaklaştırır. Ancak Gray, istediği şeyi almak için ne gerekiyorsa yapacak kadar gözü kara bir adamdır. Suzy'nin inadı ve Gray'in kararlılığı bilinen şeylerdir de, peki ya aşk? 
İşte o hiç hesapta yoktur…


                                                               
                                                                  Sayfa Sayısı: 312
                                                                   Baskı Yılı: 2015
                                                             Yayınevi: Nemesis Kitap
                                                      Orijinal Adı: Not Planning on You
                                                                  Seri Adı: Danvers
                                                                    Seri Sırası: 2 / 8
                                                            Goodreads Puanı: 4.06 / 5 
_________________________________________________________________

Selaam,nasılsınız? Ben şu sıralar biraz yoğun olsam da iyiyim,hem okulların açılma tarihi de ertelendi nasıl iyi olmayayım :D Belirttiğim gibi şu sıralar yoğun olduğum için maalesef bu yorum kısa bir yorum olacak. - Değil yorum yapmaya,kitap okumaya bile pek vaktim yok şu sıralar :( - O yüzden uzatmadan hemen kitabın konusuna geçiyorum. 

Suzy Denton'ın müthiş bir hayatı varken bir gün liseden beri birlikte olduğu erkek arkadaşının onu aldattığını öğrenmesiyle dünyası paramparça olur.Her şeye rağmen güçlü görüntüsünü bozmamayı başaran Suzy,işine odaklanır ve hayatını düzene sokmaya çabalar.Fakat kaderin ona bir sürprizi vardır; şirketin yeni ortağı Grayson Merimon! Suzy,son ilişkisinde yaşadığı hayal kırıklığından dolayı kendini yeni bir ilişkiye hazır hissetmemektedir.Fakat Gray karşısına çıktığında her ne kadar ondan uzak kalmak istese de bu onu çok zor duruma sokar çünkü Gray'den etkilenmemek mümkün değildir. Suzy,Gray'i kendinden uzaklaştırmaya çalışsa da ikilimiz aşktan kaçamaz.Tabii bu ilişkide her şey peri masalı gibi olmayacaktır,onları bazı engeller beklemektedir.

Yaz mevsiminin havasına uygun,kıpır kıpır ve eğlenceli bir kitap Hiç Hesapta Yokken.Çoğunlukla yazın ağır kitaplar okumaktan kaçınırız ya işte Hiç Hesapta Yokken tam yazlık,kafa dağıtmalık bir kitap.Konu eğlenceli,içindeki karakterler sevimli ve olay örgüsü çoğu zaman sıkılmadan kendini okutturuyor.

Ben pek romantik kitap seven birisi değilim maalesef.Dürüst olmak gerekirse Hiç Hesapta Yokken'e sıfır beklentiyle başlamama rağmen kitap yer yer beni sıktı.Bunun sebebi büyük ihtimalle belirttiğim gibi benim romantik kitap seven biri olmamam.Yine de kesinlikle kötü bir kitap değil,yanlış anlamayın.Aksine okurken insanı neşelendiren bir kitap bu.Dediğim gibi yer yer sıkılmış olsam da genel olarak eğlenerek okuduğum bir kitap oldu.

İkilinin arasındaki ilişki biraz fazla hızlı gelişmiş gibi geldi bana.Kitap serinin ikinci kitabı ve her kitap farklı çiftleri ele alıyor.Belki ilk kitabı okumadığımdan dolayı ilişki çok hızlı gelişiyormuş gibi hissettim o yüzden bu konuda pek yorum yapmak istemiyorum aslında.Genelde kitaplarda ilişkilerin temelinin sağlam bir şekilde atılmasını ve ona göre karakterler arasında yavaş yavaş bir bağ kurulmasından yanayım ben.Fakat buna rağmen Gray ve Suzy bence hoş bir çiftti.

Karakterlere gelirsek,Gray'in kararlılığını ve Suzy'nin peşini bırakmamasını sevdim.Suzy de iyiydi işte,ne desem pek bilemedim onun hakkında :D Yan karakterlerden en sevdiğim Suzy'nin en yakın arkadaşı ve ilk kitabın baş karakteri olan Claire oldu.Jason ile olan ilişkilerini en az Suzy ve Gray'in ilişkisi kadar sevdim.Bir ara ilk kitabı da alıp okumayı düşünüyorum.

Genel olarak hoş ve eğlenceli bir kitaptı Hiç Hesapta Yokken.Yaz mevsiminde ağır kitapları okumayı sevmeyenlerdenseniz kafa dağıtmanız için önerebileceğim bir kitap yani ^^ 

Katkılarından dolayı Nemesis Yayınları'na çok teşekkürler.


Goodreads Yorumları

- Grafiği gittikçe yükselen yazarlardan. (4 puan)


- Ne kadar müthiş bir kitap. Gray'e aşık oldum ve o kesinlikle benim yeni kitap erkek arkadaşım.Söylemeliyim ki o beni birkaç kez kızdırdı fakat sonunda kendini çok iyi affettirdi.O çok iyi bir adam.Suzy muhteşemdi ve beni her hamlesinde çılgına çevirdi.Şimdi,Beth ve Nick'in kitabı için hazırım bu destansı olacak. (5 puan)

- Aman Tanrım! İlk yorumumu yazdığıma inanamıyorum.Ama yapmak zorundaydım....bu hikaye harikaydı.Romantizmi sevdim.Gray ve Suzy arasındaki ateşi sevdim.Mizahı sevdim.Aileler çok destekleyiciydi.Jason ve Claire'nin ilk kitaptan beri nasıl geliştiğini görmeyi sevdim! Bu içinde kaybolmak için muhteşem bir seri. Bu kitabı oldukça öneriyorum.Gelecek kitaplarda Beth ve Ella ile neler olacağını görmek için sabırsızlanıyorum! Hediyeni bizle paylaştığın için teşekkürler Sydney! ( 5 puan)

- Bu kitap oldukça fazla duyguya sahip. Delirdim,gözyaşı döktüm,bazı yerlerde ''aww'' diye düşündüm çünkü çok tatlıydı ve kesinlikle çok iyi işlenmiş SEKSİ aşk sahneleri vardı bu kitapta.Suzy'ye BAYILDIM! O harika ve sadece kendisini seven ve ilk sıraya koyan birini istiyor.Müthiş bir okumaydı. (4 puan)

- Beğendim,Sydney'in kitaplarındaki erkekler duygularını itiraf etmekten korkmuyorlar.Suzy'nin iyi tutumlu müthiş bir karakter olduğunu düşünüyorum. Serinin diğer kitaplarını okumak istiyorum. (3 puan)

- Suzy ve Gray S-E-K-S-İ-Y-D-İ! İkilinin arasındaki romantizm ve kimyaya bayıldım.Kesinlikle elimden bırakmakta zorlandığım bir kitap oldu. (5 puan)

- Hoş bir okumaydı.Biraz klişeydi ama kitabın genelinden zevk aldım. (3 puan)

- Aman Tanrım bana bir Gray bulun! (5 puan)

- Hafta Sonu Kaçamağı'ndan daha iyi. (3 puan)

- Bu seriyi gerçekten seviyorum. Tahmin edilebilir gibi ama iyi anlamda! Bir sonraki kitap için dört gözle bekliyorum. (5 puan)


a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder