13 Ağustos 2015 Perşembe

KVBT 10. Tur 1. Gün | Sağdıç - Jennifer L. Armentrout / Yorum + Okumak İçin 5 Neden + Çekiliş




Gamble Kardeşler serisi başlıyor!

Madison Daniels çocukluğundan beri, ağabeyinin en iyi arkadaşı Chase'e âşıktı. Gamble kardeşlerin yakışıklı, dürüst, başarılı, komik… ve inanılmaz seksi Chase'ine. Büyük bir sorun vardı. Chase annesine korkunç günler yaşatan çapkın babası gibi biri olmaktan korktuğu için daima geçici ilişkiler yaşamayı tercih ediyordu. Madison'dan çok hoşlanmasına rağmen onu çoktan gözden çıkarmıştı.

Madison ve Chase, Madison'ın ağabeyi Mitch'in düğününde sağdıç ve nedime olarak bir araya geldiler... Romantik bir düğün, küçük bir yanlışlık ve bastırılmış tutkular… Olacaklara kim engel olabilirdi ki… LUX serisi, Kış Güneşi ve Saplantı'nın dünyaca ünlü yazarı Jennifer L. Armentrout'tan tutku dolu bir hikâye...
(Tanıtım Bülteninden)






Sayfa Sayısı: 168

Baskı Yılı: 2015
Yayınevi: DEX
Seri Adı: Gamble Brothers
Seri Sıralaması: 1 /3
Goodreads Puanı: 3.75 / 5

_______________________________________________________________________________

Herkese merhabaa!! Vampirler olarak yeni bir tur kitabıyla karşınızdayıız! Bu turu aldığımızda çok heyecanlıydık çünkü,ah bu bir Jennifer kitabı!! Lux ve Melez serilerini okuyup -itiraf ediyorum Melez'i hala okumadım :(( - da Jen'e hayran kalmayan var mıdır ki? Genelde fantastik yazsa da hepimiz romantik yazmada da gayet yetenekli olacağından neredeyse emindik! Arkadaşlarımı bilemem ama bu kitap gerçekten beni eğlendiren bir kitap oldu.Arka kapakta yazanlar konuyu genel olarak özetlese de ben geleneğimi bozmadan konuyu yine de özetleyeceğim.

Madison çocukluğundan beri Gamble kardeşlerin en küçüğü olan Chase'e deli gibi aşıktır.Chase,abisi Mitch'in en yakın arkadaşı olduğundan çocukluk ve gençlik dönemlerinde Maddie hep onlarla takılır.Gamble kardeşlerin sorunlu bir aile hayatı vardır,babaları annelerini terk etmiş anneleri de içki sorunları olan bir kadındır.O yüzden bu üç kardeş neredeyse Maddie'lerin evinde büyümüş,onların ailesinin bir parçası olmuşlardır.Chase Maddie'ye karşı hisleri olduğunu kabul etmek istemez çünkü o en yakın arkadaşının kardeşidir.Fakat en önemli neden kendisini babası gibi kötü bir adam olarak görmesi ve yapabileceklerinin Maddie'yi incitmesinden korkmasıdır.

Maddie,abisinin düğünü için gönderilen zarfta küçük bir sürprizle karşılaşır.Kendisi baş nedimedir!Fakat henüz sevinmeye fırsat bulamadan Chase'in baş sağdıç olduğunu görür.Yıllar önce yaşadıkları bir yakınlaşma sonrasında aralarına soğukluk giren Maddie ve Chase için bu bir fırsat mıdır yoksa kabus mu? Okuyup görün bakalıım :D 



(Aklımdaki Chase'e hemen hemen yakın birini Goodreads'te bulmanın mutluluğunu yaşıyorum şu an :D)

Kitabın Jen kitabı olması beklentilerimi biraz yükselttiğinden kitapta aradığımı tam bulamadığımı söylemeliyim.Fakat bu demek değil ki kitap kötü.Aksine kitap gerçekten eğlenceli ve kafa dağıtıcı bir kitap.Özellikle şu sıralar okuyamama problemi yaşıyorsanız rahatlıkla önerebileceğim bir kitap olduğunu söyleyebilirim.

Kitabın konusu aslında çok farklı bir konu değil.Konunun ilerleyiş tarzı da sizi öyle şoklara sokacak şekilde değil fakat Jennifer'ın yazım tarzı,araya serpiştirdiği espriler kitaba oldukça artı kazandırıyor.Jen kitaplarını sevmemin en büyük nedenlerinden biri bu;ne olursa olsun beni güldürmeyi ve kafamı rahatlatmayı başarıyor.Sağdıç'ta bu konularda beklentimi fazlasıyla karşıladı.

Karakterler hakkında bahsetmeyi çok isterdim fakat bahsedecek pek özellik bulamıyorum.Bunun nedeni sanırım kitabın kısa olması.Kitap kısa olduğu için karakterlere karşı pek bir çekim hissetmemiş olsam da yine de Chase'in çekiciliğinden bahsetmezsem olmaz.Karşısında kim olursa olsun kendini ona çekilmekten alıkoyamayacaktır bence :D Maddie hakkında söyleyebileceğim şey sadık ve sevimli olması,Chase hakkında söyleyebileceğim şey ise çekici ve esprili olması.Başka bir şey bulamadım gerçekten :D

Kitapta çok bahisleri geçmese de Maddie'nin anne babasının beni baya gülümsettiğini söylemek istiyorum.Annesinin Maddie'ye sürekli Chase ile olmak için fırsat yaratması,anlayışlı olması ve babasının alakasız konulara dalması her ne kadar küçük detaylar olsa da beni mutlu etti diyebilirim.

Kitaptan tam beklentimi bulamadığımı söylemiştim.Sanırım bunun nedeni de ince olması.168 sayfada karakterleri tam olarak tanıyıp,onların iç dünyasına inebileceğimizi pek düşünmüyordum zaten ve haklı çıktım.Biraz yüzeysel kaldığı için sanırım tam beklentimi karşılayamadı.

Kitap her Jen kitabı gibi çok akıcıydı,ince olduğu için tek oturuşta bitirdim.Daha önce de dediğim gibi olay örgüsü sıradışı değil ve hemen hemen neler olacağını tahmin edebiliyorsunuz fakat Jen'in gücü bu işte.Oldukça sıradan bir konu bile olsa sihirli kelimeleriyle kitabı bize hızlıca okutmayı başarıyor.


Genel olarak beğendiğim bir kitap oldu Sağdıç.Eğer şu sıralar kafa dağıtmak istiyor ve eğlenceli bir romantik kitap arıyorsanız Sağdıç tam size göre!

Sağdıç'ı Facebook sayfamızdan 1 kişiye hediye ediyoruuz! Çekilişe katılmak isterseniz sizi şöyle alalım ^^

Destekleri için Dex Yayınları'na çok teşekkürler ^_^



Okumak İçin 5 Neden

1. Kitabın yazarı Jennifer L. Armentrout! Onun gibi müthiş bir yazar ne yazsa okumaz mısınız ki? Şahsen ben okurum *-*

2. Kitap her Jen kitabı gibi akıcı ve okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz ve bence bu bir kitapta en önemli özelliklerden biridir.Okuyucuyu içine çeken kitaplar her zaman iyidir.

3. Eğer bir umutsuz bir romantikseniz bu kitabı çok seveceksiniz.Bir çocukluk aşkının adım adım gerçeğe dönmesi var bu kitapta,kim böyle bir hikayeyi sevmez ki? (Hepimizin çocukluk aşkları var,itiraf edin lütfen :D)

4. Kitabı okumak için en önemli nedenlerden biri;CHASE!!

5. Eğer okuma zorluğu yaşıyorsanız,eminim ki bu kitap kafanızı dağıtmanızı sağlayacak ve okurken sayfaların nasıl geçtiğini anlamayacaksınız.İnce ve eğlenceli bir kitap olduğu için Sağdıç'ın size tekrar okuma hevesi kazandıracağından şüphem yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder