30 Temmuz 2015 Perşembe

Yaz Etkinliği / Mim



Herkese merhaba!! Nasılsınıız? Ben şu sıralar baya mutluyum çünkü yaz mevsimini cidden çok seviyorum.Sıcak havalar da gelince mutluluk seviyem iyice arttı tabii :D Eminim şu an ''Ya bu kız sıcaktan pişmiyor mu?'' diyorsunuzdur.Evet,pişiyorum cidden çooook sıcak ama yaz mevsimini cidden çook sevdiğim için bu benim için sorun değil :D Bu yazıda en sevdiğim mevsim ile ilgili bir mim yapacağım,eğleneceğimi düşünüyorum ^^ Beni etiketleyen Part of the Book'a teşekkürler ^^

1) Klasik bir soruyla başlayalım; senin için 3 kelimeyle yaz mevsimi neyi ifade ediyor?
Havuz,dondurma ve kitaplar.


2) Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?
Her gün,fırsat bulduğum her an kitap okuyorum.Yaz tatilini sevmemin en büyük nedeni bu :D


3) Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?
Aslında her mevsim her kitabı okuyabiliyorum fakat yazın o enerjikliğine ve kıpır kıpırlığına uygun olan kitaplar romantik ve chick-lit kitaplar bence.


4) Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleyse en son hangi kitabı okudun?
Evet,bence çok rahatlatıcı bir şey plajda kitap okumak. Bu sene henüz deniz sezonunu açamamış olsam da -çok şükür sadece 1 hafta kaldı açmama diren Naz!!- geçen sene en son okuduğum kitap sanırım Sarah Jio'dan Son Kamelya'ydı.


5) Ve son sorumuz; senin için yaz mevsimi hangi renktir?
Sarı ya da mavi arasında kaldım çünkü yaz rengi benim için güneşin parıl parıl parlayan sarısıdır.Fakat tabii ki deniz ve havuzun mavisi de vazgeçilmezdir.O yüzden tek renk seçemiyorum,sarı ve mavi diyorum :D

Etiketlemeye çok üşendiğim için sadece Sonsuz Kitaplar Malikanesi'nden Gamze'yi etiketliyorum ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder