6 Haziran 2015 Cumartesi

KVBT 9. Tur 5. Gün | Başka Dilde Aşk - Mia Sheridan / Cast Seçimi


Turun son gününden herkese merhabaa!! Bugün sizlere kitabın cast seçimini yapacağım.Cast seçimi bence oldukça zor bir şey çünkü aklınızda canlandırdığınız şekildeki birini bulmak imkansız.Elimden geldiğinde aklımdaki tiplerine uygun şekilde yapmaya çalıştım bu seçimleri,umarım beğenirsiniz ^^ 

- Bree Prescott



Benim aklımda oluşan Bree görüntüsü hemen hemen Antonia Iacobescu'nun görünüşüyle aynı!Kim en iyi Bree olur diye ararken birden Antonia'nın karşıma çıkmasıyla afalladım çünkü kafamdaki Bree ile çok benziyordu.Sen Bree olmak için doğmuşsun Antonia :D

- Archer Hale


Uygun Archer'ı bulmak için ne kadar uğraştığımı bir bilseniz... Viski rengi gözleri olan birini aramakla hata ettim sanırım :D Bir süre sonra genel tipini Archer'a benzettiğim insanları aramaya başladım ve boom! Karşıma Jay Byars çıktı. Tam bir Archer olduğunu düşünüyorum ben ^^


- Travis Hale


Kasabanın altın çocuğu Travis Hale'e geldi sıra. Seçerken en zorlandığım karakterlerden biri oldu çünkü okurken Travis'e pek dikkat etmemişim,e malum Archer *-* Kızlarla konuşup zar zor karar verebildiğimiz isimse Ryan Guzman oldu.Bizce tam bir Travis ^^

- Victoria Hale


Rene Russo bence Victoria Hale için uygun. (Karakter hakkında spoiler vermemek için böyle kısa kestim kusura bakmayın :D )

- Anne 


Biraz fazla yaşlı oldu sanki fakat Betty White bence Anne için biçilmiş kaftan.Dediğim gibi her ne kadar biraz yaşlı olsa da okurken aklımda canlanan Anne kesinlikle bu şekildeydi.

-Maggie ve Norm


Sürekli gülümseyen tatlı mı tatlı Maggie için Helen Mirren,ketum,suratsız ama yumuşacık kalpli Norm içinse Tommy Lee Jones bence çok uygun ^^


 Çoğu karakter aklımdakiyle tam tamına örtüşmese de yine de uygun karakterler bulduğumu düşünüyorum ben,umarım beğenmişsinizdir.Kitabın karakterleri hakkında bilgi edinmek isterseniz Bin Tatlı Yıl'ın karakter tanıtımı yazısına bakabilirsiniz ^^ 


a Rafflecopter giveaway

1 yorum:

  1. Mimlendin :) http://kitaptanblog.blogspot.com.tr/2015/06/o-mu-bu-mu-tag.html

    YanıtlaSil