17 Ocak 2015 Cumartesi

#Mim Sosyal Medya Tag


Ah biliyorum,bugün blogu mimlerle doldurdum ama o kadar birikmişler ki yapmadan duramadım vaktim varken :D (Aynı zamanda kitap da okuyamadım yoğunluktan bari açığı böyle kapatayım dedim :D ) Bu eğlenceli mime beni etiketleyen Buse'nin Kitaplığı'na çok teşekkür ederim ^_^

Facebook Sorusu: Herkesin sana okuman için baskı yaptığı bir kitap?
Genelde çevremdekilere ben baskı yaparak kitap okuttururum.Arkadaşlarımın çoğu Wattpad bağımlısı olduğu için genelde Wattpad'den kitaplar öneriyorlar bana.Basılı kitap olarak da Gamze (mime etiketleneceksin kaçarın yok :D ) Şahmelek'i okumam için baskı yapıyor bana.Baskı değil aslında ama biraz ısrarcı davranıyor diyelim :P

Tumblr Sorusu: Sen okuduktan sonra popüler olan bir kitap?
Labirent:Ölümcül Kaçış'ı okuduğumda daha yeni çıkmıştı ve ben okuduktan sonra bir anda popülaritesi arttı.Serinin tutulması muhteşem oldu bence çünkü,her ne kadar son kitap çok iyi olmasa da,elde ettiği başarıyı hak eden bir seri.

MySpace Sorusu: Beğenip beğenmediğini hatırlamadığın bir kitap?
Öyle bir kitap yok sanırım çünkü okuduğum kitaplar hakkında ne hissettiğimi hep hatırlarım.
Instagram Sorusu: Çok güzel olduğu için Instagram'a koymak istediğin kitap?
Marie Lu'dan Efsane veya Deha.BAYILIYORUM O SERİYEEE!!!

YouTube Sorusu: Filme çevrilmesini istediğin bir kitap?
Film uyarlamaları çoğunlukla kitapla tamamen alakasız şeyler olduğundan ön yargım olsa da Cehennem Makineleri Serisi'ni ve Keşke Senden Nefret Edebilseydim'i beyaz perdede izlemek isterdim açıkçası.

Goodreads Sorusu: Herkese önerdiğin bir kitap?
Genelde herkese seri öneriyorum.Efsane serisi,Ölümcül Oyuncaklar,Cehennem Makineleri,Labirent Serisi bunlardan birkaçı :D

Ben de Sonsuz Kitaplar Malikanesi'nden Gamze'yi,Part of the Book'u ve Kristal Kitap'ı mimliyorum ^_^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder