17 Ocak 2015 Cumartesi

#Mim Şimdi Mevsimi




Merhabaaaaa!!Biliyorum,biliyorum blog baya boş kaldı bu aralar fakat sağlam bir gerekçem var; SINAV HAFTASI!!! Çok şükür ki bugün atlatabildim o lanet dönemi ve hemen bloga yazı girmeye karar verdim.E haliye bu yoğun dönemde kitap okuyamadığımdan ve mimler baya biriktiğinden işe bir mim yazısıyla başlamak istedim.Beni etiketleyen Kitap Keyfim'e ve 1 Kitap Meselesi'ne çok teşekkür ederim ^_^ 

1.Kışın okumalık favori bir kitabın var mı?

Her zaman her tür kitabı okuyabileceğim için bu soruya net bir cevap veremeyeceğim fakat Sarah Jio kitapları diyebilirim sanırım.Ne zaman Sarah Jio okusam içim ısınıyor,kitaplar mutluluk veriyor insana.Hem şu ana kadar okuduğum dört kitabının üçünü kışın okuduğum düşünülürse mantıklı bir cevap oldu sanırım :D



2. Kapağı mavi olan bir kitap?

Belki klasik olacak ama kitabı çok sevdiğimden Aynı Yıldızın Altında diyorum.

3. Yılbaşı ağacında yıldız olarak kullanabileceğin bir kitap?

Geçen sene içerisinde çok fazla çok beğendiğim kitap okudum fakat eğer ki seçmem gerekirse sanırım Labirent: Ölümcül Kaçış ya da Labirent: Alev Deneyleri derdim.Seriye bayıldığımdan ve iki kitabı da çok sevdiğimden kesin bir karar veremem üzgünüm :D

4. Kış tatili için mükemmel olan kurgusal bir dünya?

Kim yılbaşı tatilini Hogwarts'ta geçirmek istemez ki?!?!!Tabii ki de HP evreninde herhangi bir yerde bile olmaya can atsam da bu yer Hogwarts olsaydı,hele de kışın, tadından yenmezdi.




5. Birlikte kış tatiline gideceğin bir kitap karakteri?

Uyumsuz'dan Tris.Mevsimle alakası yok aslında.Onu o kadar çoooook seviyorum ki herhangi bir dönemde onunla tatile çıkmak için delirirdim :D

6. Bu sene için listende olan bir kitap?

Opps,çok fazla var.Ama yakın zamanda okuyacaklarım arasında Canavarlar Denizi ve Titan'ın Laneti kesinlikle var onu söyleyebilirim :D

7. Favori tatil içeceğin,atıştırmalığın ve filmin?

Şu sıralar sıcak çikolataya fena taktım,içeceğim sıcak çikolata olsun.Atıştırmalığım her türlü çikolata ve filmim de Eğer Yaşarsam olsun :D

Ben de yeni blog açmış olan çok yakın arkadaşım Sonsuz Kitaplar Malikanesi'nden Gamze'yi,Kitap Kurdunun Düşünceleri'nden Mercan'ı,Fuşyamsı Düşünceler'den Ayşenur'u ve Bin Tatlı Yıl'dan Sinem'i etiketliyorum ^_^





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder