12 Ekim 2014 Pazar

Biraz Müzik Biraz Ben... / Mim




Febris'in Günlüğü beni bu güzel etkinlikte mimlemiiş!!Çok teşekkür ediyorum kendisine.Lafı uzatmadan sorulara geçiyoruum.

1.Müzik denildiğinde aklınıza gelen ilk kelime?

Açıkçası aklıma gelen ilk kelime yaşam oluyor çünkü bence müzik yaşamın ta kendisi.Neredeyse insanlığın varoluşundan beri var olan bu sanat yaşamla o kadar iç içe geçmiş ki onları birbirlerinden ayırmak imkansız.

2.Hiç müzikten bıktığınız oldu mu?Veya dinlemeye ara verdiğiniz?


Müzikten bıkabileceğimi hiç sanmıyorum ben :D Aklınıza gelebilecek her anda müzik dinlerim.Ara sıra yaşadığım şöyle bir durum var;ders çalışırken de müzik dinlediğim için bazen -özellikle de sayısal derslerde- odaklanma sorunu yaşıyorum,o zaman müziği kapatıyorum.Onun dışında gün içerisinde bulduğum her anda bıkmadan,usanmadan dinlerim müzik :D 

3.Hayatınız boyunca hayranı olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu?Posterlerini odanıza astığınız fan dediğimiz türden yani?

Aslında genel olarak beğendiğim şarkıları dinleyip fazla kişiye hayran olmasam da bu kategoriye girebilecek iki sanatçı var.Yaklaşık 3 senedir sıkı bir Directioner yani One Direction hayranıyım.Yıllardır Demi Lovato'yu tanısam da yaklaşık 2 senedir de Lovatic'im.

4.Kitap okurken müzik dinler misiniz?

Çoğunlukla evet.Kitabın havasına uygun müzik seçmeye çalışsam da bazen çok hareketli şarkılarda kendimi şarkıya kaptırıp kitap okuyamadığım olduğundan genel olarak yavaş şarkılar dinlemeyi seviyorum.Örneğin bu sıralar okurken sürekli Ed Sheeran'dan I See Fire ve A Great Big World'den Say Something dinliyorum :D


5.Çok klasik ama yine de sormak istiyorum.Sizin türünüz hangisi?

Aslında belli bir türüm yok,o anki ruh halime göre rock da dinleyebilirim klasik müzik de.Ama eğer ki fanı olduğum şarkıcılara göre değerlendireceksek sanırım teen-ager müzik hoşuma gidiyor.

6.Asla dinlemem dediğiniz bir tarz var mı?

Bu soruya Febris ile aynı cevabı vereceğim,arabesk rap.Allah korusun :D

7.Size bir şarkıcı olsanız kim olmak isterdiniz desem?

Ben genelde kitap karakterleri olmak isterim,bu soruyu hiç şarkıcı boyutunda düşünmemiştim :D Sanırım şarkıcı olmak istemem,ünlülerin hayatı bence dışarıdan görülen parıltılı ve muhteşem hayattan çok ama çok daha zor.O yüzden ben kendi sade ve basit hayatımı yaşamayı seçiyorum :D

8.İmkanınız olsa ülkemizde müzikle ilgili neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz?

Aslında pek Türkçe müzik dinlemiyorum o yüzden pek detaylı bir fikrim yok.O yüzden sanırım pek müzikle ilgili olmayan bir şey söyleyeceğim.Bildiğiniz üzere ülkemizde bazı müzik tarzlarına ya da sanatçılara karşı fazla ön yargı var,ben insanları bu ön yargılardan kurtarmak isterdim. 

9.''Bu şarkı benim!'' dediğiniz bir şarkı var mı?

Öyle benim diye tanımladığım değil de çook sevdiğim bir şarkı var;Imagine Dragons-It's Time.




10) TV lerde bol bol yayınlanan Talk Show programları hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.

Çok fazla talk show izlemesem de şu sıralar çook fazla ve çok gereksiz yere yayınlandığını düşünüyorum bu programların.Birkaç tane kaliteli ve doğru düzgün talk show programı var ve geriye kalanlar fos bence.


11) Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olur?

Ya yargılamak istemem ama bence Sinan Akçıl :D Yazdığı şarkılar harika olsa da mümkünse elindeki o mikrofonu bir bıraksın :D




2 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş. ^^ Yaptığın için teşekkürler. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değiil,ben de mimlediğin için teşekkür ederiiim ^^

      Sil